Het Tinke-effect

Denkers

Denken. Dat is wat de mensen van Tinke typeert. Zeker: we zijn creatief en speels, we luisteren naar ons gevoel, volgen ons hart – maar nooit zonder strategie en doel uit het oog te verliezen. Enfin, Tinke dus. (Ofwel: denken, maar dan in nuchter Fries).

Onderscheidend in non profit

De mensen van Tinke hebben nog meer gemeen. Noem het ons Tinke-DNA. Stuk voor stuk zijn we ervaren non-profitspecialisten, lopen we over van passie voor ons vak en willen we het allerbeste voor onze klanten. Dat werpt vruchten af, want we werken al jaren voor de grootste merken, in allerlei branches. Maar het is de non-profit waar we ons echt onderscheiden.

Tinke-team – alle relevante expertises

We hebben al zo vaak voor deze prachtsector samengewerkt, met name voor goede doelen – dat schreeuwt om een collectief. Sommige vraagstukken vergen nu eenmaal eerder een ingewerkt team dan losse experts. Met Tinke brengen we alle relevante expertises bij elkaar.

Vage vraag? Concrete oplossing

Geregeld zien we organisaties die voelen dat er iets moet gebeuren maar het lastig vinden een concrete bureauopdracht te formuleren. De vraag blijft vaag. Laat de mensen van Tinke daar nou net bij opveren! We vinden het heerlijk organisaties te helpen zich aan te scherpen, gericht op de toekomst. Met al onze ervaring en expertises bedenken we ook voor ‘vage’ vragen een concrete oplossing.

Verrassend, vernieuwend en duurzaam

Die oplossing zoeken we ook out of the box. Daardoor hebben we al veel bijzonders voor elkaar gebokst. Oplossingen waar de klant niet eerder op was gekomen, en waarmee we ook onszelf vaak aangenaam verrassen. Ook dat is het Tinke-effect. Verrassend, vernieuwend en duurzaam.