Bas
gedreven database-marketinganalist
Bas verdiende zijn sporen bij talloze organisaties, zowel in de non-profitsector als daarbuiten. Denk aan Malmberg, VPRO, Zonnebloem, Eneco, Holland Casino en Centraal Beheer Achmea. Bas’ specialisme is het ontsluiten van data voor marketingdoeleinden – van tellingen en rapportages tot de ontwikkeling van analysedatabases en de optimalisatie van CRM-processen.
Het Tinke-effect van Bas
Bas is op zijn best bij organisaties die hun datagerelateerde marketingprocessen willen optimaliseren, maar niet verzeild willen raken in grootschalige IT-projecten. Pragmatisch, gedreven, doelgericht: da’s Bas. Snel is hij ook. Zo heeft hij al bij verschillende organisaties binnen enkele maanden een analyse- en rapportage-databaseomgeving gerealiseerd. Inclusief ondersteuning bij het aantrekken en inwerken van eigen analisten én de optimalisering van operationele CRM-processen. Bas weet hoe je met relatief beperkte middelen snel de resultaten verbetert. Dat is het Tinke-effect van Bas.
Bel of mail Bas voor:
- Datagerelateerde marketingoplossingen die pragmatisch zijn
- Praktische oplossingen voor dataontsluiting waarmee je resultaten boekt
- Advies waarmee je CRM-processen optimaal worden
Meer weten?
Bekijk Bas’ website op www.ba-mi.nl